Monday, February 2, 2009

hari wilayah?

tanggal hari ini, seluruh pejabat kat kl cuti..termasok la college aku 2! so pendekn cerita, aku cuti la...so kwn2 aku ajak la g jalan2.. dorng nk g red box.. well 2 la tempat kitorng membuang mase mmg la membazir tp puas xpe la~

so,bermula la hari yg di janjikn...sume janji kol 10.30 tp biase la.... aku jgk la yg smpai dulu!aku sampai kol 10.20 mmg on time la kn... aku tunggu la si amat..xde pon.. msg dier,dier kate dier da nk smpai lol!mmg lol.. sume xnmpk btng idong....janji dgn 7orng tp... lepas je msg amat,....terdengar suara seseorng memanggil...owh itu ayun!! yeah ada geng!! so ayun pon teman la aku jalan2 shopping2..well i mean window shopping.! seluar jeans rm26 kot voir lg.. ermm.. tp sumer stright cut la... so aku xde la beli..seketika itu amat msg,dier da smpai (akhirny!) so memandangkan amat dtg dengan wawa so tinggal la pika ngan syuk..dua beradik ni mmg taw! udah telat!!! jom la tgk photo2 nih!

blakang: amat n syuk depan:wawa,pika n is

we are so D.I.V.A! lolx

amat control la!!

baru sedar yg ayun pny gambar xde la.. huuu.. xpe la bnyk gambar kat cam dier la.. mase mkn kat nandos pon kat cam dier.. sooner or later gambar 2 akan mencapap jgk kat blog nih! dal aku penat sgt2! bdan da letih sbb da 3 hari berturut2 berjalan.. penat!!!!! esk da la class start! lolx malas arrr

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.