Monday, January 11, 2010

a day as i walk in

11th january 2010


ermm ingt kn xdpt la nk on9 kn... tup2 kwn2 ku membw brodband... ape lg.... pinjam2 la... nget! memandang kn we all (me n myra) pny dprtment dpt keje halfday.. on9 la kojap... mlm kang ingt nk g alamandaaa... nk tgk brg2 ape yg bole di bolii.... eh2 bukan nk cite pasal ni pon... nk cite pasal semalam... ermm aku da jnji dgn org tu nk jumpe (tuan rumah) itu gini dah mcm2 jd.. akhirny jumpe jugekk.. sewa rumah mase aku kol 2 rm700... rse mcm murah je... ingt bosa.. tgk2.. mak aii master bdroom pon xde?? waddehek betol.. ahahahaa... gaya mcm rumah flat2 gitu... what rm700??? mahal gak la... adoii so terpakse la kami semua ddk juge... alaaa 3 bulan jeee GASAK! ok sudah pon msk2 kemas2... gitu gini.. sudah malam... mana la si MYRA ni... kate kol 3.30 tup2 smpai kol 10??? ahahha kuketokkepalamujua!!!! anugrah juara lagu yg konon2 ny nk tgk jd x tgk... coz aku pon mcm da penat golek2 je kat tilam!! (xkn nk bwk katil kn?) mmg kosong je bilik aku ni.. pttny bilik ni dikongsi bersama sheril.. tp dier msk next month kot... ermm mlm td la aku paling saaakit aty skali!!! mcm $#*%#@!!!!!!!! ada serangga (tataw nama) dier geget aku.. bnyk kot... da la tuh.. ada plak tah kete sape tah berbunyi2 toing toing toing dr kol 12 smpai kol 3 4 tah.. kaung ajo betoll... aku dgn perasaan yg sgt geram aku teros je bgn dgan rambot yg kembang ahahahahaha burok kot (smpat tgk cermin) aku pg bukak lampooo aku teros cekedaoud aku tgk natang aram 2 kecik2 ada besar2 ade.. bile aku picit!!!! kuar darah!! dem betoll... da la bunyi bising kete kat luar 2 mcm xley blahkn.... las2 kol 3 gak aku tdooo... ceh!! pas 2 terjaga dr tidoo sbb tah bunyi2 budak2 len da bgn.. tong tang teng sume ada laaa... sigh~ aku tgk jam kol 6.50... soki2 x kejot kn.... !!!!! hahahaha... aku kuar2 tgk2 sume da stok2 da mandi... myra cuci2 muke.. ok!! aku lmbat.. tp aku la yg siap duluuu HEBAT!! tp overall ok la kat sini.. the place that we stay was ok... n plce utk keje pon lawaa.... ku ok sajaa

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.