Saturday, October 8, 2011

SI TEH.... lets take a bath sayaaaang!

Si Teh atau ateh adalah satu2ny hamster yg aku bela.. mulany hamster ni milik satu2ny kawan baik aku kat rumah sewa lama kat Kota Warisan , sepang dulu .. sbb kn aku dan dia da benti MAS kitorng pon balik ke rumah family kitorng.. tp malangny kwn aku xbole bela sbb parent dia xbg, so aku sorng je la harapan dia....aku pon amek la dia jd penawar rindu aku ... lepas rindu aku tgk hammy tu... AKU TERINGAT KAT KAU NISAAAAAA.....sebelum ni si teh ada lg seko nama dia si Tham tp Tham da lari.. xtaw mana sbb dia lari mase tu malam...setelah menjagany sendiri selama 1 bulan xsilap..

ni la kali pertama si teh kne mandi... busuk sgt! sbnrny hamster xpayah mandikn tp sbbkn aku rse nk muntah dia pny bau terpakse la aku mulakan mission :P



sebelum mandi mari kite bergambar bersama atehhhhhh!!!!! sebenarny ateh tgh tido... tp memandangkn cuaca saaangat sesuai... aku paksa jgk si teh bangunnn.. tgk la muke tu.. muke xrela....



ni antara best shot aku dgn si teh la... hehehe tgk tu dia xnk keluar dari kawasan persembunyian



mandi timeeee

aku sediakan 2 bekas... 1 air suam biasa utk buat bilas badan ateh 1 lg air tu ada sabun skali... so kite celop2 n gosok2 .... ateh pon menari2 dlm air tu.. hehehehe




kalau boleh jgn lama sgt ye.. sejuk pulak nnt.. lg 1 mandikn kalau dia da besar... keisan dia... sbb hamster xsepatutny mandi... tp sbbkn busuk sgt.. aku terpaksa....heee.. mcm lagu plak..."kerna terpaksa aku terpaksa peeergiii" ceehhh lirik pon salaaahh :P


sesudah mandi baru aku sedar aku x cuci lagi banglow dia.... so terpaksa la dia ddk dalam stinggan dia dulu... :) dia mmg xsuke ddk dlm stinggan dia... sbb kecik...


waaaa posing lepas mandiii.. wiiwiiittt!!!


kesungguhan nk keluar.. tgk la... tu la sebab aku xsuke dia ddk dlm rumah stingan dia... sbb dia taw mcmne nk keluarrrr.....



#jangan mandikn baby hamster taw... nnt dia bole mati taww .... :)

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.