Thursday, February 11, 2010

aku terkilan

12 Feb 10
*sy terkilan *


terkilan.. sungguh terkilan hati ini.... aku sedih meratapi naseb... aku xsangke selama ni ape yg aku buat , aku tolong adalah kepada org yg salah.. kekesalan dlm hidop ini terlalu dalam.... sahabat... itu la ungkapa yg aku berikn... kerana bg aku sahabat itu merupakn tulang2 yg membantu... tp ape yg aku dpt? ye aku bru sedar... ramai yg da bg taw... ramai da ckp "aina bukak mata ainaaa...dorng tu nk guna kn u je" aku ttp jgk aku sedaya upaya mengmabil itu sebagai positif.... mungkin dorng itu, mungkin dorng ini... alasan, pelbagai alasan aku bg utk membetolkn salah faham .... tp~aku betol2 terkilan.... sgt2 terkilan... tambah pula dgn penyalahgunaan facebook dan cara layanan yg bg aku kurang ajar itu betol2 buat aku terkilan.... aku xmarah, betol aku x marah tp aku TERKILAN, sedih dgn sikap sesetengah manusia yg x BERTERIMA KASIH.... terima kasih itu adalah bende kecik bg sesetgh org... tp walau seMEGA mana pon org itu bantu, ayat itu sudah cukup utk dier rase dier dihargai.... terkilan.... terus terkilan~ tibe2 aku taw plak cerita yg org kata aku umpat dier??? for god sake aku x pernah mengumpat dier.... even burukan dier... just aku pernah meluahkn kurng senang aku kepada seorang yg aku anggap kwn juga... dier sorng je.. kenapa ? sbb dier pon terasa dgn ape yg berlaku.... aku rase semua org mcm 2....! ada org ckp "FRENS COME N GO" yes tu hnya utk fair wather frens.... somehow kte kne jgk carik kwn yg terbaik kn??? wahai kwn~ kalo betol aku nk malukn kau.... aib kau sudah tentu aku ceritakn.... cerita itu ini yg ko harap ia menjadi rahsia maseh ada dlm hati ini.. aku x pernah buka pekung... ko kate aku malu kwn dgn kau???? kalo la betol kn... xkn aku snggop tolong kau??? mcm2 babe!!! i do lots... but shud i tell evrybody in this world??????? bantuan aku selama ini kau anggap remeh ke??? layanan aku dgn korng mcm RUBBISH KE????? sdihny~ DISINI SY MENGAMBIL KESEMPATAN UTK MEMINTA MAAF....


IM SORRY FOR NOT FULFILING EVRYTHING THAT U NEED...

IM SORRY, COZ I X BOLE CARIKN RUMAH YG TERBAIK UTK U

IM SORRY COZ I DONT HAVE ANYTHING THAT U HOPE

IM SORRY FOR NOT BEING A GUD FREN

BUT i ALSO

SORRY FOR MY SELF COZ IM BEING SO STUPID

SORRY FOR MY SELF COZ I DONT REALIZE THIS EARLIER

SORRY FOR MY SELF COZ I KEEP IT SILENT EVNTHOUGH I NOE ITS WRNG
SORRY FOR MY SELF....

IM SORRY

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.