Tuesday, April 19, 2011

BeTol Aku Tak FaHAm!!

SO THIS IS MY STORY.........

Kes2 yg lalu buat aku tertanya bile "si cantik rupa" membalas sesuatu di blogny.. ape motif dia berkata demikian... ermm.. alamak... xfaham la...xpe, ape yg pasti kehidupan aku semakin baik hari demi hari kerja,cinta,keluarga,sahabat.. semua baik....lg pula dia bukan lagi sebahagian dr hidup aku (so xde la menyusahkn aku sgt kn? kn? :P )

Ape yang paling penting my best fren da nk kawen... BANZAAAII! seronok aku dgr berita tu... walaupon jauh d sabah.. aku tetap akan terbang ke sana.... so this is my best fren.. evrybody... say "HI" to SHERIL SUHAINI ...:)

Owh i just miss this moment where we hv such a bad day but we mnge to handle it! YEAY!

Waaaa slim x we all? hahaha mase ni badan kitorng 55++ je woit2! but now :(

ingt lg ayat sheril mase time ni "perempuan tu gemokn? kite x.." hahahaha !

macamana pon i still love u sheril.. u bright my nitemare wif u smile.... thanks to u im back wif "NEW ME" betol ckp u... org gila kalau layan.. kita pon sama gila... wink2... anyway~

BORNEO ISLAND.... HERE I COME!!!!!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.