Friday, August 28, 2009

putrajaya hujan dgn duit~!!!

ari jumaat minggu pertama puasa... aku dgn parent aku g la ptrjaya biase la nk buat business la katekn... aku spttny x pg pon sbb nk g srvice kereta aku 2.... sbb bpak aku nk g kol 10.30 so aku da plan la ngan adek aku nk buke mcd.. coz kat putrjaya 2 smpai kol 9 kot!!!!! aku rase mcm xnk g... so.. abes je srvice aku tgk jam da kol 11.. so aku da trget yg parent aku da g.. tp rupe2ny... dorng bru nk kuar.... so ape lg.. mak aku dgn gmbireny swoh ikot.. n adek aku dgn sdihny xdpt mkn mcd free..ahahahahhaha sian deh loh!!!

so aku tolong la parent aku.... ermmm baru je smpai da kne kerumun... wah x sempat kuar brg lg la... then nk dkt solat jumaat 2 ramai lg org sbb dorng da rehat kn??? so mmg aku da x taw mane brg2 ilang tah mane... rupe2ny jatoh la ape la... mmg dasat!! lepas org sume da xde.. aku n mak aku cpt2 kemas sbb takot nnt xjumpe brg.... oleh sbb perniagaan maju.. seyes... mmg rezeki kat ptrjaya 2 melimpah2.. syukur la sgt..... aku mmg x sngke dpt jualan sebnyak itu....

aku tgk bpk aku happy dgn sales dier arini so,aku pon try la mintak bapak aku kebaya nyonya yg sgt la cantik n mahal... takot gak nk mintak segan pon ada.. tp.... ingt x aku ada cite kat korng... aku akan ttp dpt wlaupn ssh??? dang! aku mmg dpt pon!!! sgt la cantik.. mak aku x bg aku gemok ahahaha..lawak la... tp thanks baba coz belanje ainaa n thanks mama coz dpt convince baba...sayang kamooo!

ni la baju aku:




sayang mama n baba~!



No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.