Thursday, August 27, 2009

rezeki bulan puase....

da pon msk ramadan dan ni la mase yg aku rase paling bz utk aku n family.... kitorng mmg ada business so.. bulan puase ni mmg bz.. tiap2 ary kitorng gerak g putrajaya... so lepas je sahur kol 5 2 kitorng siap2 then kol 7 2 da gerak da g putrajaya. pelanggan kitorng ada yg ttp ada yg x... so sblom kitorng gerak g putrajaya... mak aku dok msg sume customer dier......nk annouce la katekn... smpai je.. sume dok kerumun.. wah~ satu perasaan yg sgt gembira(sbb rase mcm jd artis) aku smpai x menang tgn.. 2 la penangan ramadhan kn? kalo hari biase xde la mcm 2.. sikit2 je.... meh aku tunjok kat korng:



ni antara dwet2 yg dlm pouch aku... hehhehehhe... tgh dok kire.. tp kn yg kesiany... aku xdpt gaji la.. coz da dpt kereta.. mak aku ckp kalo dpt gaji x dpt kete.. so .. aku amek la kereta... ala takat gaji 2 xde la mende sgt... nnt kalo aku nk pape dpt gak..... hahahahhahaha.. so dlm sebulan ni aku mmg dok business je la... sape2 nk usha2 brg aku jual ley la.... g la kat http://www.nurhomedeco2.blogspot.com/ .....

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.