Wednesday, September 7, 2011

day 2 in BANDUNG

pasar baru merupakan lokasi pertama.. lokasi ibu aku ingin pergi.... wahhh mmg gren! mcm2 ada babe... kateny 15 tingkat.. tp aku xkire pulak... tgk xde tinggi sgt... murah2 siap bole tawar menawar... aku,abg n adik aku xpernah lekang menekan2 butang calculator... ye la kalau nk beli ape brg pon cuba convert dulu .. bru taw berbaloi ke x beli kat sana... kalau beza rm 4 5 je.. baik x payah kn? hehehe seronok babe!



sini la lokasi pasar baru


ini sahaja yg dpt aku amek.. sbb xsempat nk bergambar ye la sebok sgt dgn shopping
GB

ni la suasana di laluan2 jalan... pasti korng jumpa org yg buat jualan mcm ni.. kadang2 ape yg dorng jual langsung x masuk akal.. kesian aku tgk... kadang2 aku tgk budak2 jual surat kabar "mbak2 duit dong mbak belin ni mbak.. kalau ngak mau kasi aja duit dong".. aihhh kesian aku tgk budak2 ni... apalah masa depan kalian?


manis je muke dorng ni... cantik! ya allah berikan la mereka kehidupan yg lebih baik. amin


lepas je selesai berhabis duit di pasar baru, kitorng pon xtaw la nk pg mana.. so kite pon tny la pak cik teksi tu.. dia bawak kitorng kat toko 3 ni haa... kecewa jgk ingt best.. xde pape pon.. bosan gila.. sbb we all da ckp nk pg FO's :(

muke abg aku xpuas hati

maka dgn itu kitorng pon balik la hotel..... dgn keadaan yg xpuas hatiii... saaad! pabila malam menjelma..... perut semua lapar.... kriuk2 makan timeeeee!

Warung Nasi Ampera

malam dah pon menjelma... kitorng ape lg rasa la nasi ampera

ini la laukny.. kebnyakany kering je.. ayam, daging and ulam...

abg aku xhenti2 makan.. dia ckp ayam dia THE BEST... aku pon teruja mkn ayam dia.. tp mahal tokkk oi! bole thnnnnnn....


No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.