Wednesday, September 7, 2011

MALAYSIA AIRLINES GOODBYE :(

tidak sempat aku menceritakan keasyekan bekerja tup tap.. da nk benti da? ahahahahha nk buat mcmne aku harus pilih ilmu dr kerjaya ini.. tidak sia2 aku menghabiskan masa ku bekerja di salah sebuah syarikat yg besar sebesar syarikat penerbangan ini...



tp apakan daya.. aku terpaksa membuat keputusan yg akan menentukan masa depan aku... so aku terpaksa mengucapkn selamat tinggal ... MAS.... sedih, pilu semua ada... rakan2 seperjuangan sgt memberi semangat tp ada jgk yg ckp "xsyg MAS ke?" gile xsyg.. tp tu la... tp kawan2 kenangan dgn kalian tetap dlm hati dan sanubari aku yg kecil... aku akan sentiasa ingt perkara2 yg lucu... sedih... getir... perit bersama!

me with cabin crew Yusri








me and amirul hairi (ni pon da resign)


kenagan bergambar dgn dato siti nurhaliza... dato K yg amek gamba ni taww :)


abg amlizul

inila abg yg paaaling aku syg dlm dunia... akan aku kenang dia setiap masa... dia la yg bantu aku terlalu bnyk jasa dia... segala masalah aku baik di tempat kerja juga personal aku dia tahu... tp aku taw dlm hati dia.... masalah lg bergunung dia harus tempuh... u r the BEST BROTHER,FRIEND in the WORLD!!!!


me with hamim

hari terakhir aku adalah pada hari raya ke-2... aku betol2 terharu bila semuany mengucapkn selamat tinggal pada ku.. ada yg peluk hingga tidak lepas.. ada yg sebk amek gamba dgn aku.. walaupon aku bz.. syg jgk korng kat aku kn? yes i admit that i love all of u n i gonna miss u so much...

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.