Saturday, March 28, 2009

APA SEMUA NI???

tak pernah terlintas langsung utk aku sakitkn hati org, curik hati org ataupon patah hati org 2...


tp ape yg jadi kat aku last year mmg memeningkn hati aku... aku pon x taw nape aku ni ske sgt melayan jew lelaki yg dekat dgn aku.. automtic aku rase.... hahahaha... tp mende ni bermula mase satu hari 2 team2 aku adew wat project g btg kali... aku kenal bnyk junior! best sgt2 jumpe org baru nih... tup tap ada plak mamat ni dgn dkt dgn aku dlm bus... so aku just layan jew la... im very open in everything... mule2 dier dtg dekat sbb nk berborak.. pas2 dier teros jew ddk.. mase dier tdo bole la plak baring atas bahu aku an.... aku agak x ske.. tp nk wat cmne.. buat x taw jew la.....an...! then mlm 2 dier msg aku...., aku pon just reply mcm kwn biase.. dier tny mcm2 yg bagi aku ayat yg sgt biase utk nk berkenalan n aku x ske dier x unique.... eskny aku nk g umah kwn aku.. tp awal lg so aku nk singgah mid... pas2 si K ni msg aku.... aku jwb je la ape yg aku rase kn perlu... then aku ckp la kalo nk ikot jom la... coz aku tgh sorng2 pon xde kwn.. then dier dtg... buat mcm biase la.. then dier belikn aku taddy bear.. ermmm aku x heran sgt tp buat2 ske la.. yela bear 2 aku rase aku mampu nk beli pon sbb x mahal pon..hu~ part yg paling aku benci pada hari kat mid 2..... dier ckp kat aku...


kay: K x ske belagak2 ni"


(bg aku 2 da annoy)


kay:"K seberny anak datuk"


(arghh ni mmg aku rase mcm nk tampar)





tp aku cool jew.. fine .. apew, dier ingt aku ni tertarik sgt kew coz dier kaya? HELLO~ kwn aku 2 bnyk la anak2 dato... sumer xde pon blagak!!! lepas beberapa minggu dier da nk couple2 ape la... tp aku buat2 xphm jew la... huu~ sbb aku rase dier phm... then ada 1 hary 2 dier bwk kwn2 dier balik.. aku pon ikot la... ermm mase 2 x silap aku..... bulan puasa... ermm g la bazar kwn2 dier tego la dier.. nk taw apew kwn dier ckp?


"bnyk cika ko bwk balik"


BABI!!!!!!!! si K 2 ley plak bangge an.. bodoh la ko jantan! kwn2 ko pon .. xreti nk hormat pompuan kew? aku sgt2 kecewa.. mase buka pose dier swoh la aku mkn apew yg mak dier msk dier nk la kitowng puji msakan mak dier.. tp aku rase xde la sedap mana.. tp aku senyum jew la aku mana la mkn nasi kalo berbuka! ermm pas2 sorry 2 say la an.. cara dier belagak kaya 2 mcm hebat sgt.. tp mase dtg umah dier aku rase rumah aku lg lawa la!~~ tp dier bangge dgn rumah dier... suke hati dier la.. mcm budak2 aku mase kecik2 xde plak nk blagak...


aku ingt lg mase aku nk amek lesen sekali lg memandang kn aku fail mase 1st amek... dier bole kata.


" kwn i bodoh sgt smpai nk reapt.. bkn ssh pon driving!!!!"


huh~ hati aku mmg panas.. selama ni aku mmg tahan jew peranagi dier an.. sekali 2 aku mmg bagi ckp2 la~


"ape u ckp? kwn u bodo sbb reapt? owh skng ni u nk bg taw yg i ni bodo la sbb reapt?"


dier da cuak.. mcm2 la dier bg alasan... itu la ini la... hey~ aku xde percaya satu pon ko mmg x taw nk jaga haty.. tp tergila2 kn aku.. !


pas2 aku ckp aku nk kecikn badan aku mcm dulu.. dier bole plak kate


"xpe2 K ske badan mcm ni mcm mak2"


WTF! mcm mak2 satu... sape plak nk jg badan ni utk ko jantan?


suke aty aku la aku nk buat !ko x bg aku baling heals aku je.. bkn ssh pon...!


aku pny la marah an.. bodo nk ckp agak2 la,, ko kutok aku ko taw x? taw nk yang cun mcm aku jew.. bahase x cantek dasar KAMPONG! da bnyk kali aku bg mase utk 2ka... pas2 nk jeles2 aku dgn lelaki laen.. hello bile plak aku ad setuju ko jd bf aku? xterlintas ek.....!



da mcm2 da aku buat utk dier taw yg aku xnk dier xphm2 ..! pas2 dier da rase sgt aku xnk dier.. dier teros la plak dtg umah aku ... budek2 la mak aku....



aku ingt lg... mase 2 dier adew call aku.. then aku tgh2 tdo pon angkat la, dier kate yg dier nk dtg umah.. aku da pelik.. pehal lak dier nih nk dtg2 ! then aku tny dtg utk apew? dier kate da lme xjumpe mak aku.. blah la .. sebrny ko da lme x jumpe aku .. n ko nk jumpe aku an? aku ckp la

"xley esk coz esk i adew test.. driving test yg u kate bodoh 2!" dier pon mule la nk pujok2 sory 2 say la.. aku x pernah tergode @ termkn pujukn ko.... yg aku xcaya ny.. dier dtg jgk esk ny~ siap call aki lg dier kate dier da smpai.... dlm hati aku menjerit!! "BODOH!!!!!!!!!!" mak aku just layan jew la.. aku da bg taw dier baek dier balik coz aku lmbt agy.. dier kate xpe la i nk jumpe mama u jew... madafaka la~ xde n xpernah kwn2 aku dtg umah aku nk jmpe mak aku la weyh.. xpenah kwn2 mk aku dtg nk jumpe lku.. agak2 la kn?

aku smpai2 aku tgk2 dier pny kereta kancil (anak dato pakai kancil kew?) dier adew... hu~ aku pon msk dgn haty yg mmg sakit... aku masok2 dier syum lebow (hati aku lg mencuka) lex aku mmg penat... so aku diam jew la.. pas 2 aku bg alasan aku nk stdy sbb ada exam pas2 dier plak nk ajar.. mak aku plak buat x taw jew.. arghh mak aku bukn nk tolong.... tlong si K watpew?

aku mmg malas nk layan dier... dier belikn aku choclte ermm aku mmg ske... aku just ckp thnks kat dier... selama aku bg ko chnce.. xde plak ko nk terpk bg bende2 mcm ni? skang aku mmg xde langsung nk bg chance bru ko terhegeh2... sorry la kay..~ ko bg alasan ko ckp kwn aku yg kate aku x ske gift,,, ko mmg bodo..! xpyh la nonsense babe.. aku xde mase la nak dgr...! mase ko acident ko call aku... ko rase aku bole wat apew? aku xde la nk lari2 pg highway 2 sbb mlm... pas2 ko kaco mak aku lg... ko buat mak aku rase sebersalah.. apew nih? pttny ko call family ko, call house mate ko.. aku da la pompuan, xnk aku nk g tekeja2.. apew la weyh~ xphm betol aku..



dulu dier siap nanges la sbb aku x nk dier... dier kate dier xkan luper kn aku la hape la....
bak kate kwn aku

gee: na~ aku ingt betol la sgt an dier xley lupe kn ko la hape la....

aina: diam jew

gee: siap nages2 lg 2.. mmg xthn la aku tgkkkk.. rupe ny haprak!!!!

aina: ko perasan tak masu dulu ko cite 2 aku senyum2

gee: perasan...

aina: sbb aku da mmg taw yg dier 2 belakon.. nk simpati la 2...

gee: dier da ada gf

aina: da lme taw...

gee: xde la lawa pon..... tp yg paling aku panas an.. dier kenalkn aku giler kasar rase nk tampar jew

aina: dier ckp apew?

gee: dier kate " ni pompuan aku"

ainaa: diam.. (dier mmg budus babi!)

dier 2 ingt dier sape.. yg aku x ley luper dier ley bange kat junior aku .. coz dier adew love bite... ape la yg nk di bangge kn? fak la! dier 2 nk blagak tp bodoh x taw camner .... dier nk tunjuk kat aku dier ada gf la stuff la....

yg paling aku x thn .. mase aku mmg reject dier.. dier bole lg pesan kat fareez jaga aku... apew yg dier nk jaga aku ni???? ha? ko sape??? lg satu.. dier kate kat fareez kalo ko nk gedik2 wit aina xpe aku xjeles... huuu kalo ko jeles so what???? n ko mmg bodoh coz fareez la kwn aku yg paling rpat ok! sorry la kalo bahase ni sgt kasar... tp ni la luahan haty.... sape yg bace ni tolong la balajar dr cerita ni........ kwn aku report kat aku yg si K ni ada simpan pict aku.. sednagkn aku da penah swoh dier buang da pict nih.... but still dier xnk... yg aku x caya.. dier bole plak curik pic aku kat m.space aku xpenah bg pic aku ngan aira n mira 2!!!! aku mmg hot la kn.. da ada gf nk terhegeh2 plak... adess sgt xphm...! skng ni aku jahat kew? tah la aku xphm..... dier bole marah aku sbb aku xbg dier simpan pict aku.... BUT 4 WHAT KO NAK SIMPAN KALO KO DA ADA GF NIH? SIAP BUAT LOVE BITE...! DULU CKP KAT KITORNG YG KO X PERNH TINGGAL SOLAT... FAK LA! pasal agama ni aku x bodoh k! ko ckp kat aku ko nk kodoq solat? agak2 la kalo lepas shopping ko nk buat mmg xsah la.. ckp je blaja skolah agamaa.... WHATEVER LA! GURLS CARIK LA LELAKI YG BETOL2 YEAH?

3 comments:

Ajan said...
This comment has been removed by the author.
Ajan said...

laki mcm ni mmg kena masuk pusat pmulihan, nak disekolahkan balik dgn pendidikan moral...

tp
kalau laki mcm aku ni..
dah mcm mane lak na??

Ainaa Noordin said...

laki mcm ko 2 adalah org paling baek dlm dunia yg sgt aku senangi... ur always gonna be my best friend

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.