Tuesday, March 17, 2009

suatu hari yg....


tah la.. aku pon x taw nk ckp apew ... mcm sumer lengkap la... sedih, gumbira,kucewa n bnyk lg~ ceritany bermula pd suatu pagy yg raseny sgt tenang n sejok.. aku pg ke college.. arini ada presentation! sure la formal an? so aku pakai la baju merah n vest (tol kew den ejo nih) erm satu hari yg confident.. ( walaupn xready utk presntation) sesampai kat college ramai puji n kate yg aku nmpk chumel n cun (ahakz!) mmg suke.. then ily call bg taw aku yg presentation cancel.. mmg wadde la kn~ xpe2 hati yg luka ni aku ubati dgn borak2 kosong dgn kwn2 aku (sbnarny aku x ingt aku buat apew pon) then si umaira, hakim,liza dtg kat aku.. dorng kate nk g mkn mcd.. erm aku mmg sepatotny xley mkn natang 2 sbb aku dlm process mengecikn diri.. tp aku pg jugak.. dlm berjalan2 2.. mai nk g potostat ic dier sbb dier nk carik keje.. ermm g la tman.. mase mai tgh tundokn diri dier.... (owh aku x sangop nk cite) dier ternmpk.. owh no!!!!!!! aku x zip suar.... wtf!! wakakakaka tah bapew lama da aku xzip pon x sure tp suar aku yg2 mmg senang terbukak.. mule2 Aku mmg xkesah langsung sbb ala~ mcm bende biase la kot.. tp si mai ni x abes2 nk kene kn aku so aku jd sgt segan!!! terok la!

mcm ni la lebih kurang~ mmg cute pon lalala

sesampainy kat McD~ aku oder double cheese same ngan mai ~ yg len xde la plak aku ingt~... then bile kitong nk bayar..:

hakim: xpyh la bayar.. aku blnjew

kitong: serious!!!!!

aku: mai!!! (mengharapkn mai bg feedback yg menarik)

mai: mcm bole karoke jew ckp dwet nih~ (mmg xsia2 tol mai nih)

liza: diam seribu kata (sbb aku dgn mai da buat bising)

aku: apew lg jom la gerak (aku mmg da gian coz da sebulan x g)

mai: tol2 nnt kol 6 i kne g interview nih

liza: ermm tol3!

sesampainy~

hakim : k la korng aku nk balik dulu la, aku mcm mls jew

semua: ha!!! xkn nak balik kot lex arrrr

mai: kim ko jgn nk ngadew2

taw2 cerita mcm tah papew!!! tp percayalah kami sgt x-ited nih!!!! kecuali hakim!!

kitong pon karok la bagai nk gilow~ hakim ley plak g tdo.. waddew~

xpew2 2 la kire cite suka n malu aku~

skang ni cite duka daku~ mmg sedes~

lepas jew karok kol 5.30 2 aku pon tunggu tren...

pas2 adew la plak anoucment.

" perhatian kepada semua penumpang tren mengalami gangguan perkhidmatan dan aka sampai 3omin lg"

mmg lol la kn... da tentu2 ny kalo bendew 2 da jd sure org ramai n padat la kn!!! KTM 2(no fans)

dr kol 5.30 2~ aku dapat tren kol 7.30.. mmg terok sgt2 aku letih sgt2!!! fuh~ org semua da mcm xbertamadon taw nk tolak2 jew... ermm so aku mengalah la~ tgk2 mcm ley msk jew so aku masok la... da la tren 2 xde pinto0 sbb ni tren antarabandar.. nk taw mane posisi aku? ermm just anggap org tolak sikit jew sure2 aku da jatoh n mati x pn cedera parah la!!!!!! kaki aku betol2 kat ujong pintu.. dgn org tolak2 n himpit2 lg.. pergh!! aku mintak kereta mmg xde dpt ny~ mmg kucewa jew hati (yela demand kereta mcm2)

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.