Sunday, March 29, 2009

samakah kawan dan sahabat?

hidup ibarat sebuah roda? 2 la ayat yg sering kali kite dgr kn? mmg betol.. aku xde plak ckp salah., Tp pernah x korng dgr, hidup ini ibarat kain putih yg saaangat bersih.. kite la yg harus mencorakny...kalo salah kite yg merana..kn? tp itulah hakikat yg kite kene hadapi.. ingt la sesuguhny kehidupan kite ni akan sentiasa berubah.... perkara yg mmg memberi impak dlm hidup kite adalah sahabat / Click kitew sendiri. kwn sebernarny adalah rakan yg kite perlukn utk bergaul tp sahabat sgt berbeza kerana sahabat adalah org yg kita perlukn setiap masa dan ketika dan kita harap dorng la yg akan membantu kite pada masa depan kelak!

selari dgn kehidupan pelbagai jenis kwn kite jumpe... yg baek, comel, busuk hati , dengki ataw mcm2 ....sumer la adew... sepanjang aku begelar dak2 skolah.dulu2 kala la an.... aku rase kwn2 aku yg rapat dgn aku,sgt istimewa !even kite pernah berjanji utk hidup, kerja, tinggal bersama.. ingt lg kwn2 aku yg rapat dgn aku...aira, muyah, nini, liyana, pa'ah , hanan, izaaq, bali , kimi dak2 cine kat class cerdik 2 bnyk sgt nama! ingt sket2 jew.. cheng yee, remo, xio min, hui min (dak ni mmg skema n mangse buli izaaq) eeh xsangke lupe.. tp muke still ingt (abaikn)... kite da mmg rase hidup ni mcm family hu~ mmg seronok.. tp lepas je SPM semua 2 mcm tingal kenangan plak.. sumer buat hal sendiri..... sumer da matang~!!!! ensem n lawa2 dorng 2...!
adew la dak2 x-classmate buat reunion seronok sgt time2~!! jumpe balik ... then aku sorng la plak 2 yg x pakai tdung~ huuu..dak2 cine 2 sumer ske la tgk aku coz aku pon mcm cine time 2.. rambot da mcm china doll..mmg aku sgt sayang dgn dak classmate aku... mmg syg nk tingalkn tp apakn daya... lepas jew sekolah aku pg college.... dpt msk uitm xnk ... tah sbb bnyk undang2 kot.. aku msk college.. jumpe bnyk kwn2.. mase mule2 sem.. aku ingt la lg.. yg mule2 aku jumpe is shafiq n mujib pas2 xsilap nabila, diana n fei.... dlm class kenal xura....mule2 sumer muke2 stock2 chumel la wakakakaakakkakaka... mmg baek jer...! (tp aku mmg baek) pas2 jumpe gee... beberapa minggu lepas2 kenal la plak dgn si fitri n aliff ni.. xura ske dier dulu....ermm aku mengarapkn satu jew dlm permulaan kwn nih~ aku nk sgt kwn2 yg aku jumpe ni bole jd mcm kwn2 aku kat school dulu...tp hakikat ny x kn pernah sama.... ada somtin yg menjarakkn kitew semua... aku pon x taw ia bermula dr siapa... sedih jgk aku.. mujib pon bnyk kali tny aku kenapa.. tp aku x taw sape dalang yg buat kite jd mcm ni.. sgt2 sedeyh..! tp xpe aku terima... aku mmg rapat dgn gee sejak 1st sem lg... tp tah arr lame2 dier mcm xdpt nk hormat aku sebagai kwn dier yg dier anggap best fwen nih... aku xnk la cerita apew yg dier buat.... aku rase x elok plak utk aku bg taw seluruh dunia.... aku mmg sgt sedeyh sbb kwn2 aku kat skolah dulu xpenah langsung gado2... tp xpe sbb skang ni aku adew kwn yg sgt aku syg.. kwn2 yg aku rase susah senang mmg same2.... dorng adalah dak2 SIFE team aku... amat, fareez, pika, wani, shahir, abang, is, nini, atul ...sape2 yg x sbot nama bg taw ek! tah la bagi aku kwn2 aku ni sgt sweet n caring.. kite semua buat keje same2 gembira same2 sedeyh pon same2(tetibe rase nk nanges) aku syg korng sgt!!!! korng mmg mcm pelengkap la dlm hidup aku hu~
lepas je aku dgn gee da xrapat sian la si aliff ni.. so dier pon da ada kwn yg rapat dgn dier..n kwn yg dier rapat 2 pon aku syg.. fina n eka careff hehehe.. dorng mmg fun sgt2 muuuah~... dgn gee ... kwn biase2 jew aku xnk lg diri aku ni sakit ataw kecik haty dgn dier !kpd gee, aku harap ko sedar apew yg selama ni terjadi aku x harap ko balasan dr ko just aku xnk sifat2 yg ko buat kat aku selama ni.. paling penting dlm hidup kite gee.. cube la belajar meminta maaf...jgn nak ego2 xpg manany..n x pyh la nk dengki2 mende ni akan buat ko jatoh! .... so aku mule rapat dgn hakim pas2 dgn mai, khaliq, leeza, philip, vicky n suria.. ermm kwn dgn dorng mmg buat aku teringat kat kwn2 lame aku.. mcm ni la yg aku nk.. xde rase nk gado2 sumer la... yg aku pling rapat mesti la dgn mai.. sbb tah la~ aku rase ada somtin kat dier yg buat aku nk kwn dgn dier.. lg satu dier ni perangai mcm aku .. dan2 la plak masalah kitorng hapir2 sama jew.. huu~ aku pon syg korunk jgk... hu~

kepada kawan2 ku ~ beta (belagak jap) berharap kite akan senantiasa menjadi kwn yg baek dan menjadi insan yg di rahmati tuhan yg satu.. TERIMA KASIH kerana sudi menjedi kwan aku .... aku akan selalu doakn korunk supaya mendapat rezeki yg bnyk dan hidup dgn aman sekali... AMIN~


yg paling syg,

aina chumil

2 comments:

Ajan said...

DAMN!!! (sambil mghentuk kepala kearah screen monitor 19 inch)

name aku takde (menaip dengan kuat)

=0

Ainaa Noordin said...

ya allah beta sgt terlupa syg!!!! huahahahahahaha s0rry

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.