Wednesday, March 11, 2009

langkawi vacation



best! mmg best tp penat la coz my dad nk drive dier kate baru advanture... tp last2 dier yg xthn... kitorng sure2 da terbongkang~ so, tanggal 7 march, kitorng bertolak pukol 11pm dr rumah....ayahnda ku bwk kereta selaju 80km/hour...(2 yg paling laju selama aku perasan la) taw2 mmg slow tp safety frist...! perjalanan mengambbil mase selama 6-7 jam...lame dowh seb bek naek kereta yg selesa... walaupon adek aku 2 gemok tp ok jurr~ ahaha..! (sbnrny aku yg gemok!) so, kitorang sampai la kol 7 pagy~ sesampainy di sana amek fery then 1jam 45 min sampailah di pulang langkawi meh tunjok gambar ciket:



ni mase nk depart





ni kongsi dgn abg n adeku



villa ni cool kn?



mlm 2 mmg aku xdiet lakn... g bedal satay.. ckp psal satay ni~ aku br ingt, mase kat langkawi 2.. nk jumpe satay pny la ssh... carik pny carik jumpe la satu kedai jual satay johor.. sedap wo0~ 50 cocok x ckp bg kami~eskny kitorng nk pg cable car.. adi la yg paling x-ited...kitorang co0l je! bile da sampai, tgk que xde.. best 2... then tgk2 counter ttp, bukak kol 1.. ayo! so kekandaku ditugaskn utk tunggu que~ sian dier~





muke letih..(ahaha)



org que -mcm bentok curve



bile naek 2 kitorng kaco2 la si adi 2... sbb dier 2 budget macho... tp nmpk cuak d mukeny.. ahahah jantong adi laju berdegup...mase naek 2 mmg aku gayat sbb tinggi sgt dier naek... abg aku cool jew siap kaco2 adek aku.. tp aku taw dier pon cuak 2.... control!! bnyk gambar lawa2 aku tangkap:






buat muke takot!!





dlm cble car





mmg cantikn? ni 700 lebih dr aras laut





ni tangga untuk di daki





bukak heals..takot jatoh



lepas 2 kitong g shopping kat kuah~ ermm my mum la bagai giler membeli periok la ape la... aku beli apew jew....:






siket je kn? tp xpe la mmg xde dwet pon...hehhehehe~

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.