Thursday, December 17, 2009

mak cik Yati!!!!!

arini aku bali dr college agak awal dr biasa... selaluny by 6 o 7 baru la reti nk terpacak kat rumah... coz adaaa je keje nk buat kat collge 2... ngee~ aku balik kol 4..jalan smooth je..owh2 bukan itu yg aku nk cite kat sini.... smpai je rumah.. aku baru je pasang radio (mp3+speaker=radio... lol!) adek aku ketok pintu.... dlm aty aku.. "ape la si selebet ni nk"



dialog sewaktu aku bukak pintu


ainaa: nk ape?

adi: kekna2!!! ada berita tergemparr!!!

ainaa: *sigh* (malas nk layan... adi ni bukny betol.. kdng2 saje nk kaco idop aku)

adi: cepat la... nk dgr x???? (teros msk bilik aku)

ainaa: ape? (mmg malas nk layan... coz muke dier 2 over acting!!!!!)

adi: sabtu bday mama laaa~!!!!

ainaa: haaaaaaa??? WTF... asal aku lupe dowh~ kekna xingt langsong

adi: mcm ne ni.. adi pon baru perasan ....td tgk clnder..adi mana ada duet.. aritu da bli bnyk cd
game..
ainaa: haa... same la org kat sini....da bnyk bayar itu dan ini


(dua2.. dok pk......pk~ pk~ pk~)

ainaa: kite pinjam dwet baba la.. nk? haaa~ sonang citoo

adi: baba nk bg ke.....

ainaa: if x bg kite gune plan B

adi: ape plan B?

ainaa: esk kite pk....

ahahahahaahahhaaaa.....adek aku da ddk belakang aku ketok2 aku.. adessss ingt dier 2 rengan??? pas 2 teros je leypak atas katil aku yg super duper empok!!! sigh!! aku nk dance pon da xjd.. coz dier menguasai pentas......
secara kesimpulany~ kenapa aku lupe bday mama aku????? xpenah dlm idop aku aku terlupa satu2ny bday org yg paling aku syg~ ngeh!!!!!! sorry mama~
bile da rase xsedap mcm ni... aku terpk plak nk bg mama gamba ni.. ahaha... tp x jd nk bg gmb coz adi amek xlawaaa.... so post je kat sini~

MAMA THIS IS FOR U... I LOVE MY MAMA SOOO MUCH~!! muah~

2 comments:

afiqeaizudin said...

aloh shweet nye awk nihh~ :D

Ainaa Noordin said...

owhoho~ yeaaah~ sweet smpai lupe bday mama sendrii...

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.