Friday, December 11, 2009

me N frens overnite @ GENTING~

xsilap aku bulan lepas aira xcall...

aira : kamoo, kite nk tny.. kmo nk x pg genting??? sbb kwn2 kite nk g sana.. ingt nk bwk
kamoo n muyah coz kwn2 kite pon bwk kwn2 dorng~ so xde la rase janggal sgt kn...

ainaa: ermm best jgk 2...bile babe?

aira : ajak la kwn2 kamoo... myb next 2weeks kot...

so aku pon beriya laa ajak kwn2 aku. aku ajak gee, eka , zali n fina.... sume kate nk.. tp lg 2 3 hari kate x jd.. dem je korng ni. mmg xley harap!!!!! aku cuak gak nk g kn.. coz aku xkenal sgt kwn2 aira tu kecuali muyah (moon pangelan uitm) tp nk wat cmne.. pg jgk la.. sian kwn aku ni ha... makin sikit org... bile kwn they all dr UTP xjd dtg... so pg je....

tup tap dah 7th of dec.... aku ada presntation aritu..... indvidual lg... aku mmg sgt suke presntation... so aku xde la nerv sgt... lg dok pg pasal gnting sbnrny.. dlm pemikiran aku.. "bole ke aku get along dgn kwn aira" "dorng 2 mcm ne" "ape jd kalo dier xley ngan dgn aku..." mcm2 la aku pk.... mcm biase la... prsntation aku... mmg aku dok membebel dgn smngat sekali... ngahahaha.. kwn aku ckp aku pny presntation ok.. tpppp aku rase mcm lol je..miahahaha lantak la... abes je clas kol 10.30am... aku leypak mkn dgn kwn2 aku jap.... tetibe zali n daus nk ikot... mule2 xnk.. pas2 nk pulak.. ape laa.. aku malas nk layan.. aku ckp kalo nk pg call aku... aku booked tiket.... then seperti yg aku da agak.. dorng xjd pg... haih~ tiket bus da beli 1 week b4.. kne bertolak kol 4.. tibe2 kwn aku last minute nk itot plak... mcm2 hal sbnrny jd...smpai terlepas bus kol 4 kne nek kol 5 pny~ ahahaha.. sian kwn2 aira yg da smpai kl cntral2... tunggu je laa ek..

smpai2 je... aku jumpe la kwn2 aira.. tp aku xbnyk ckp... well aku ni mmg mule2 x bnyk ckp sbb aku akan jd pemerhati... i suke tgk gelagat org~ ddk dlm bus.. xde la bnyk ckp... gurau2 sket je... pas 2 layan perasaan... tup tap2... da pon smpai... naek cble car... afik sgt kelaka...takoot.. si wong plak bajet macho.. takot sbnrny~ yg len takot2 berani.... we all mmg rncang nk overnite je kat genting... xpyh la dok hotel.... so they all maen la bowling.. aku mmg x nk la kn.. da x minat kot... so aku muyah n ilya x men... so abes je we go movie kol 1 pagi.. supah aku rase mcm d awang2an... sbb aku selaluny mmg kol 12 tepat aku tido... abes je wayang da tataw nk pg mana.. yana da x thn so tny la if rooms are avlable...sorry ye dek.. mmg xlaa~ hahaha.. so we all ddk la kat mall 2 .. mmg group kite je kat sana... yg laen da nantok.. aku ngan wong je hyper... siap dance single ladies lg... wong kerasss!!!! ni la gmba2.... mase we all overnite~


from front: yana, me. aira, mira n afik
ni xsilap kat.... mrybrown kn?mknn sumpah mahall..keh2..so we all share jee..walaupon lapaa~apolo yg 3posen 2 kat sana rm1 potato chips rm8 kott!! wtf kn?? biase la 2
yana~ halim@ wong.. aku pangel hasnol, ilya , me


yg ni konon2 nk 80's ke?? yana2 rajin edit

mira,aira,yana,wong,me n ilya

wong ni mmg da tataw malu aku tgk.. kah2... saba je la... we all mmg tgh sejok membekoo
next day kol 6... we go mandi.. aku mmg xmandi aaa.. sejok kot.. yg mandi aritu yana, wong n afik je.... hebat la u all... muyah n ilya sempat agy tido...kat surau... aku ngan yana mase kuar dr mall 2 da excited bagai da.. ahaha berlari2 carik entrance... miahaha...terlompat2!! kol 8 masok... kol 10 hampir sume game da maen,.... pas 2 kol 11 da lemah~ nantok... mantally down gile.. last2 naek ctpiller yg mcm jadah... dorng nk sgt... aku pon naek laa..
layan2... aku nek dgn afik... borak2 tp mata da ttp ahahaa... kelaka~ ssh nk cerita kat sini... but mmg seronok.. seronok sgt.. xsangke kite pny hari sgt best.. sampai demam 3 hari aku.. miahhaaha.. syg korng.,... next trip beach kn??

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.