Monday, December 28, 2009

si cantik dan si buruk rupa

ladies and gntlment i wound like to announce.....starting from today....my college SECARA RASMINY TOTOP(cuti2) hehehehe to gv KLMU's student a space for them to "STUDY" OH yeah~ study..loll!!! final report pon xsiap waddehek nk stdy kn?

nvm, that's not the main thing that i wnt 2 share wif u guys... act, this morning me n bobo (cat) are playing around... bt,suddenly we heard something quite familiar.... bobo pny telinga da mcm arial yg carik signals dah.. berpusing2..aku ckp~ lol!

then aku pon ikot la... tgk owh no~ baby cat.... kittens inside the drain??? omg!!!!! poor kitty... tah bape lme tah dier dok dlm tuh.... aku teros amek... kittens 2 nanes2 je... siany... teros la mandikn... ayoo bau dier... TERBAIK!!! air suam menjadi pilihan... wah teros diam ye tuceng? panas kn... then aku bg warm skit... pelok2.. siany dier... then aku amek kn la fresh milk tp da pnaskn sikit.. bg suamm.. dier xnk minum.. adess ... sbb dier still takot2 kot.. siany baby 2.. so aku carik la ape2 yg patot utk jd kn "rumah" n aku carik balik bekas pasir tuceng yg bobo gune kn dulu.... ermm... JUMPA!!! afta few hours... aku bg dier tuna.. ermm baru la kuceng2 tu mkn xingt dunia... n kuceng 2 maen2... aku pny la suke... sian td TRAUMA ye?


ni la kucing2 tu.... aku nk bg nama dier si cantik dan siburuk rupe... mak aku xbg.... adoi... mak aku ckp.. "xde nama laen ke... dua2 cute la... " ehem2... selama ni penah la plak aku bg nama bgs2 kat kucing aku? ahahahaha....



sian kn~ xpe selagi xde org nk aku bela la.... eyauuw~<3 tp menjadi masalah bile BOBO xsuke kittens ni... mengamok si bobo arini sbb we all jaga kittens 2... ish bobo ni... tamak la!!! BABAB BOBO!!!

2 comments:

afiqeaizudin said...

er..aina dear..
how many cats do u actly have inside your house?

Ainaa Noordin said...

sebenarny 2 je syg~ tp kucing ni jumpe la

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.