Friday, December 18, 2009

what a day~

mcm biase la aku ni mmg kejeny pesbuk jee....kn3...semua taw! ermm ape pernah la carik balik kwn2 skolah rendah aku.. memandang kn aku da lme tingal kn Ptaling Jaya... yg aku rase sgt syg~ aku try2 segala usaha aku gagal... sampai aku lost contact dgn cousin aku sendriiiii~ nina namany~ aku tekan nama dier... tgk ada gambar2 yg xde muke.. arghh malas la aku nk carik... kalo tuhan izin kn pasti jumpe kn??? so aku stop... td abg aku ckp...

"aina, nina td add abg.."
"owh really? mcmne dpt?"
"miman laa... adek dier 2"
xlme lepas 2 ada org add aku.. tgk2 nina!!! suke x kepalang raseny~! rinduuu sgt2.... di sebabkn family crisis yg terok mengakibat kn we all sume lost contact.... totaly LOST!... mcm2 la we all citw.. itu ini itu ini... then aku bukak la profile dier.... then.. tadaaaaaaaa "in a relationship" wow! kalah aku ni!! aku pon xde bf lg... how come...?? no3!! dah la tu.. bf dier 2 dulu aku penah sukeeeee mamat 2 ok!!!~!! agrhhh!!!!! ahahaahha but its ok.... 1othn lalu pny cite...ahahaha~ sian aku kn~... xd sapa nk laaa.. redha je..im so happy to chat wif u babe!!!!! in the same time da dpt jumpe ex-schoolmate dlm pesbuk!! hooyeah~

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.