Thursday, May 21, 2009

movie again...

atas desakan peminat2 serta pembaca2...yg swoh aku post blog.. sory la aku da lme x post blog bz la stdy.... (stdy la sgt) maap kerana menungu~
still in an exam fever but we just dont care.... on wnesday.. me, fareez, amat, wawa, shahir and ayun are ready for a movie.. lepas je amat abes exam (wawa n amat time ni da abes sume exam) teros g times squre (2la kelebihan dok stdy kat KL) teros booked seat tgk cite angles and demons... ermm ok la.. kwn2 aku kate best sgt but aku x rase mcm 2... tah la.... ok la!!! tp jalan cerita dier mcm da bole baca... yg tak takan si wawa la.. mase paderi 2 kat dlm halikopter... kn dier mcm nk bunuh diri .. wawa buleh nanges.. terok tol.. wakakakakka




eskny.. lepas je aku abes exam.. kol 11 x silap.. aku nk teros balik... tp shahir n fareez xbg... lolx... pulak.. ingt nk leypak kat umah cepat2.... then bile aku tny dorng kate nk jalan2.. tp dorng ada paper lg satu terpakse la aku tunggu.. aku call la amat n swoh dier ajak wawa.... aku tunggu pny tunggu..... yes! abes pon exam dorng... ape lg.. teros beli ticket... mule2 wawa nk tgk cite ape 2.. surga cita? cinta syurga.. tah la.... tp kitorng xnk coz da serik dgn cite bohsia yg dier ajak 2..... ape lg... 4 against 1 kalah la wawa... ape lg....nite at museum la jwbny...

best cite ni...yg x thn part firaun 2 la... must watch !!!... giler best kot.. tergelak2 siap ade yg tepok tgn..wawa pon siap kentot!! wakakakaka!! mule2 cerite mcm slow.... tp bile da tgh2 2... giler la lawak!!! huahaha...haruss tonton k...

k la nnt kalo rajin beta post!! xoxo

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.