Wednesday, January 14, 2009

ANDA MENGALAMI MASALAH DALAM DIRI DAN INGINKN PENYELESAIAN??? mari ikot yg nih...
1. Terjun Bangunan
Carilah reban ayam kat belakang rumah tu dan terjunlah daripada bumbungnya.Untuk keselamatan, letakkan tilam pada tempat yang anda hendak terjun.

2. Gantung diri
Gunalah benang atau tali ataupun getah yang mudah putus untukmenggantung kan diri anda. Untuk keselamatan , jangan gantung leher anda tapi kalau boleh ikat dekat tangan atau pun pinggang yang mana selesa dan terjun.

3. Hiris tangan dengan pisau
Ambil pisau plastic yang diberi percuma masa anda membeli ‘birthday cake’. Untuk keselamatan supaya tidak terluka pakailah sarung tangan.

4. Berdiri di tengah-tengah jalan raya
Lakukan hanya apabila jalan itu betul-betul lengang. Lebh baik kalau berdiri di tengah-tengah jalan mati atau jalan untuk pejalan kaki. Sebagai keselamatan tentukan tiada orang disitu. Anda boleh juga melanggar kenderaan yang sedang parking

5. Tembak diri
Tak payah susah-susah cari pistol betul sebab nanti anda kena tangkap Polis. Beli aje pistol mainan yang banyak di jual kat pasar malam.Carilah yang ada bunyi supaya Nampak ‘real’ sikit! Untuk keselamatan cari baju kalis peluru!

6. Telan Pil tidur
Boleh saja, tapi pastikan anda telan dua biji saja.Untuk keselamatan makan mengikut procedure yg disyorkan oleh Doktor, 2biji sebelum anda masuk tidur. Gerenti anda akan lena dan bangun pagi ‘fresh’.

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.