Sunday, January 11, 2009

cuti sem?

suatu hari yg di tunggu2 ... tp kalo da 3 hari cuti aku da mule rase boring, yela aku xnk la kuar rumah sbb aku da selalu sgt g town..sbb college aku pn mmg kat KL anytime je ley g....oleh kerana aku sgt boring dirumah.... so smlm mama ckp mcm ni "esk shopping nk".... YEAH!!! hati aku ni sgtla seronok... berlari2 dan terasa bertebangan di awangan(mak aii over la plak) teros aku kol abg aku wther dier nk join ke x.....dier kate myb dier join....pada malam itu jgk mama and baba nak blanje satay(which is my fav food)giler best mcm biase la... segala makanan akan di hadkn...ni sume gara2 mama aku yg xnk anak2 dier over weight..hek2 kalo kene kat aku xpe gak .ni tak..sampaikn abg aku yg kering sekering ikan kering pon terima padah.. lolx jgn marah ekh..

SHOPPING?
huhuuuuuuuu.... semua pg tp baba je xpg... bz ngan business dier la 2! ape lg.. aku ngan mak aku yg menguasai keadaan..ahahaha mcm biase la... mase g shopping ari2 aku mmg x tahan ngan perangai abg aku...ahahaha mmg dasar pak lawak..boleh plakn dier belakon jd sales man......dah la 2 setiap kedai yg kitorng masok siap jd bangla lg..omg...kalo la aku record..sure aku da postkn..... whatever la... yg pasti mase 2 kitorang ada la singgah sogo..rupe2ny utk member je...aku hasut la mak aku tuk buat card..nget2 sian mak aku abes kot dwet dier..huhuhuhuhu

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.