Sunday, January 4, 2009

hello there


hello there....

frist thing....tah la.. sebenarnye xde la bnyak sgt cerita hidup aku nih yg menarik dari mata kasar.... ermm.. mehla kite wat suai kenal.... nama yg diberi ainaa farhanah yg bermaksud mata yg cantik dan periang...(mate yg cantik 2 yg saya musykil ni) betol ke aku spell ? tujuan utama bende ni tercipta sbb kwn2 aku la bnyk sgt bg support buat natang aram nih... (korng mmg bg sapport tp aku yg penat dowh). aku selalu tgk blog kawan2 and abang aku.. mule2 bile dorng swoh tgk dorng punye blog.. aku malas la...sbb kene bace natang2 yg panjang dala 2 hal dorng plak 2.. aku xde la bz body sgt.....(baek jgk aku nih)dorng cite pasal kisah idop dorng, bf,gf mcm2 la... contoh terdekat abang aku la... cite pasal gf dier...sweet...(jgn nak bangge ekh abang)tp aku perasan satu je.. dorng x cite pasal kawan2 dorng sgt.. sket2 adalah.... hurmmm (type dgn penuh yakin) ermm myb sbb aku ni yg xde life kot.. nak buat blog utk bf.... from school till now mmg xpenah rase dunia per'couple'an ni (erm.. nak gelakan la 2..nget)... for me i cant live even oneday without my dear friends... so ingt nak buat la page ni khas buat dorng... terutama skali nenek2 kebayan yg kat uitm melake 2.... mari baca dialog kami(lbh kurang mcm ni la..):
aina: weh best kn buat blog
aira: ermm ... best2 nk buat kew?
mira: nak2! bestny kite ske...
aina: camner nk buat?pasal apew?
seketika sunyi.........................
aina: kite buat pasal friendship nk x?
mira,aira: k gak!
aina: sape nk buat nih?
sekali lagi sunyi.......................
3 minggu lepas 2....
aira: blog xjd buat kew?
mira and aina berpandangan.....dan memahami..huaahahahahhaa
aina:sape nk buat....
mereka memberi alasan yg sgt menunjukan sy kene buat blog 2 not them.... owh~ waddehek.....
(aku xsure dialog ni sape yg ckp so aku agak2 je ekh?)
ni la gambar kami: sumer muke mcm hantu..nget
left: aku center: aira right: mira
korng pon nk buat natang nih kn? but y im gonna start this blog frist... huaaaha aku buat natang nih pon lepas 2weeks aftar 2.....lolx
mira bg aku idea utk name blog aku.. mmg best la....thanks.... mmg bnyk maksud tersirat dgn name 2...
da la esk aku nak g college nak stdy group... selase aku adA exam la.. final wooo0.(aina ni poyo je..sure x sdty betol2) ahahahhaha lolx esk2 je la aku post lg..... aku nk bawak toyol msk exam la.. sure 4 flat.....

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.