Saturday, January 10, 2009

EXAM!

huaaa @last habis jgk exam... adalah aku tiru2 sket..hehehhe ari2 mase exam aku tiru.... then baru aku perasan ada lecturer nampk aku dr jauh (OMG!!!) tp x tangkap aku... i2 menyedarkan aku utk berhenti tiru la...teringin jgk la nak ucap terima kasih tp....xpyh la xpasal2 lak kn....agak cuak la gak...(utk pengetahuan korng college aku mmg senang buat sendiket meniru ... tp tgk lecturer la... nget2.. ada yg lect pantang nmpk org meniru dorng akan teros tangkap tanpe belas kasihan taw...ader yg mmg x jaga class pon... bace paper la...borak2 la) lecturer aku nama dier miss azlina.. she is so strict..xdtg class pon nk evident jgn nak suke2 tipu dier... dier ni agak hebat utk tau student dier tipu ke x... penah sekali kwn aku bg surat mc kat dier sbb xdtg class.... dier boleh plak kate saya rase 2 tulisan student 2... nget2! aku buat mase ni agak ok la....boleh guraw2 lg...hahahaha... miss jgn marah(2pon kalo dier taw aku ada blog) mule2 rase dier ni kerek kowt.... bile da 2 sem ngan dier da rase confortable dgn dier.. nget.... back to the topic... dier la lecturer yg berjaya tangkap student meniru.....1 exam ley tangkap 4-5 org ahahaha...ari 2 dier dpt tangkap pak cik yg meniru exam yg berumur 40-an xke giler??? 2la amek islamic studies plak 2... mmg x di redhai tuhan la...lalalala.. tp kalo aku, aku bg je chance kat pakcik 2.....dier x penah lak jaga exam class aku.. nget2.. tp kwn aku dier penah kantoi mase exam subjct paper miss azlina..yur la lecturer yg jaga examination hall 2 kwn dier yg boleh di kire homies la gak...pas2 miss teros je anti dier sian2... kwn aku 2 dier bwk je msk formula 2 x tiru pon... incase jerr... teeet!


last paper aku ari2 adalah subject miss azlina...accounting software.. sory miss sy pny account x imbang mmg "gumbira" la kn... aku rase da betol aku susun.. just aku rase ada la 2 miss place...xpe la..raseny dpt la A...xdpt A+ yg aku impikn pon xpe la..redha..2la akibat meniru dulu2 pny exam.. oleh kerana aku rase sgt bengang aku pon tny kwn2 aku.... dorng kate nk tgk bedtime tories...ala~ nanak la..... movie jurr... aku rase kwn2 aku ni da kene virus abg aku yg ske sgt tgk wayang......so aku tny la kwn aku... nama dier fareez...
beginilah dialog kami:
aina: fareez where we are going afta this?


fareez: idk....they are going for a movie.....nk?


(sambil menunjuk2 ke arah junior2 aku)
aina: ha? waddehek,movie....lagiiiiiiii?

fareez: then... where are you wanna go?

aina:karoke??? nget!!!

fareez: ok gak.... !!!




mule2 bile tny jr kitorng ada yg over exited nk g.. ada gak yg rase mcm xnk g.. terutama skali si anum... nget2 kate sore x plasent la..ape la.. wekkk last2 dier yg hyperactive...lolx

ape yg bestny..... kitorang dapat bilik yg sangat cantik....dan besar... bilik 2 raseny utk party yg besar2 .. mmg untung la.. kitorng just 7 org je xsilap....sape ehk...aku,fareez,ali,pika,amat,anum,wahab..ada lg kew???xde kot kalo ada bg taw....

mak aiih amat enterprem la plak


mmg besar (tu fareez n whab)

sebenarny ramai lg... tp x tangkap gmbar pon... ermm aku tngkp gmbar pon sbb nk tgk phone cybershot aku ni sharp ke x kalo dlm gelap..so gambar2 kebnyakan ny dlm gelap la... huuuuhuhuhu sempat gak aku amek gambr jln sultan ismail ngee..


ni la antara gambar yg aku tangkap... amek dr bilik red box

kitorng melalak dari kol 4-8 huuu mmg puas la.. kitorang hany di charge sebanyk rm8 sorang huahaha best2.. dah la 2 aku janji ngan mak aku , aku blek kol 7.30.. coz sepatutny karoke abes kol 7 so mmg sempat la sampai kol 7.30 kn? huahahaha mak aku marah 2... hehehehe btw thanks fareez anta diri ku pulang

ngeet!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.