Saturday, January 31, 2009

dating~


come n let me story mory... about dating... well basicly people would say that dating is just aday or time u spent wit ur gf or bf... but actually no!..dating its a day when u set the date and time to meet someone..got it? idk why there still someone who misunderstood wit this statment! whatever la~ well yesterday i date wit my dear bestfriend this is my story:





hari kahmis yg lepas sepatutny da kuar da ngan kwn ku yg bernama ijan.. lol tibe ley plak dier cancel... mmg lol disitu yerk!mmg gedik!! jan jgn marah!!! tibe la saat yg di nantikn pada hari sabtu ..smlm la.. kitorng janji jumpe kat pavillion kol 11... pas2 aku tuka kol 11.30 sbb aku lmbt siap then abg aku selaku driver lmbt angun!! sblm 2 aku nk cerita pasal aper yg aku nmpk mase nak ke kepong central.. aku agak xske la lif dier sbb mcm berhantu wo0.. mcm kat cite2 jepon n korea 2...lol ape la.... yg penting aku nk sampai kat pavi kol 12... tp sampai kol 12.15 huhu SORRRRYYYYY! dier x marah pny sbb aku nak blnjew dier movie hek3 apew lg tgk bride wars la... best gak la movie 2 nak2 ader actoresses dier best la~tp kn.. kate hudson da tembum la... tp ttp howt!!!


korang mmg kene la tgk cite 2.. layan gak la..ejan siap membuat jeritan kecil... seperti... "ala~nk lg x puas!!!!" tp agak kuat la... ahahaha mmg mcm kanak2 lol! yg kelakany bole plak dier ingt kate hudson 2 pelakon F.R.I.E.N.D.S ... aku ingt ye la kot.. tah2 ader ke.. tambahan2 kew.. aner la aku taw.. sbb selame ni pon aku mmg xde nmpk la plak.. ahahahahha


sebelom movie.. kitew g la shopping..lol ejan buat aku agak over spent la.. siap bg comment lg barang2 yg aku nk..lol... pas2 mase kat pavillon adew la plak tarian naga~!!


tgk ramai ny org!

ejan kagom!!


best gak la.... mmg mule2 ejan xnk tgk.. but afta awhile tgk hebat plak

tarian 2... kn selaluny ada 2 org dlm satu naga kn?

so kami agak kagum dgn org yg part back side naga 2! bole plak angkat2 sambil panjat2 kayu!!!!giler gempak la!!!! hoyeh2!! erk! yg x ley blah ejan ley plak jerit huaaaa... ape la masalah mamat 2 tekanan2!!!! sudah kol 6? erk! kene balik sbb tatowt balik mlm.. so ejan ada plak ajak g times squre ... mmg hajat nk g.. tp jauh la~ n x larat woooo da la x mkn sbb diet.. ejan marah sbb x mkn.. but so what wekk! tp dier hasot2 aku mkn pop corn.. akhirny aku kalah!!!! owh nooo... tp mkn sket jew la.. hek2! dier anta la aku sampai kat monorail.... biler la dier nk anta aku leyk kn!!!! xpe la dier anta sampai mono pon aku da cukup ske mmg caring gak la mamat 2! eee~ sesampai kl cntral aku call abg aku ane taw kot dier dekat2 kepong kew... kol dier..... erk! dier kat seremban! lol mampu jgk kete dier terbang ke sana xrosak kew?... arghh! xpe2 yg penting sape nk amek aku...... ayah aku yg mulia 2 mesti xnk amek sbb aku kuar jalan2 bkn g college.. lol...mmg lol..! aku kol la jgk aner taw dier baek aty ke.. seperti biase mak aku ckp naek taxi je la.. ermm aku pon terima je la... tutrn ktm.. teros ada texi huaaaa senang aty!!! sampai je umah belom sempat aku try baju aku mak aku da sebok2 tgk!!! lol..... mlm 2 bdn aku mmg lemah sgt2! kaki sakit sbb pakai seliper!!! mama aku swoh la aku mandi kat bilik dier ada hot water.. so aku pon g je la.. sbnarny aku xnk mandi pon..ingt nk teros tdo jew(ni mmg tabiat burok aku la) nnt mak aku ckp ape lak!!! so g la... kejap jew aku andi sbb aku letih sgt2.. then aku pn teros je la baring kat katil mama aku... pas2 mak aku ajak borak2 gosip2.. mende ni agak selalu jgk la buat! then mak aku tgk aku ni mcm letih mak aku urotkn la kaki aku agak best la... !! thanks ma!!! pas 2jam aku pon masok bilik aku then tdo!!! beberapa ketika amat msg aku.. huaaaaaaaaaaaaaa!!! geram!!! tp xpe cool jew... then azif plak msg aku kol 2.30 pg td.... wadde~ nape la telinga aku ni sgt alert dgn bunyi2 msg.. aku rase lagu fall 4 u 2 da tentu2 ny slow n mendayu2 tp ttp ley buat aku terkejot! lol! aku bgn jgk.. tgk rupe2 ny azif adewmsg n kol aku kol 2.30 lol..... dlm msg dier, dier kate "ko da tido kew?" lol kol 2.30 aku mesti la da tido!! aku ni kn sleeping beauty lalalalala~ da la kol 6.40 kucing aku bising2 nk masok bilik mmg x tenang la aku!!!!

da la da masok.. then jilat2 muke aku la ape la... pas2 aku x layan dier bising!!! tension gilew da la aku penat!!! adesss teros je la aku bgn....


No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.