Monday, January 12, 2009

diet..

mase skolah dulu bdn aku mmg chubby..pas2 form 3 slim blek....mase spm aku mmg sgt gemok (mkn coklat xhenti)...setelah melalui PLKN aku turun hampir 10kg!! wah~ seronok xterhingga 2.... pakai baju ape pon boleh... mmg hot babe la....(muke je la itam kn..)setelah 2 tahun.....aku rase semacam je berat bdn ni.. bju pn ada yg xley pakai ketat woo... oleh kerana aku 'terperasan' badan aku mcm da gemok aku timbang la....erk!! naek 5kg..wedde... bermule la hari dimana aku perlu diet... yer la kalo aku xdiet sure2 aku makin gemok....aku ok jer... tp mulut aku ni asyek sgt nk menguyah... mak aku da membebel2 da dier kate peha aku ni da nak sama dgn batang kelapa.....wadd....tipuuu arr...ok2 mari kite tgk dalam mase cuti ni(3weeks) nak tgk perubahan...skang da 2ron 2kg.. miahaha (bangge kot)

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.