Friday, October 16, 2009

car wash paaaling murah..RM2

pagi2 bagoon je teros mak aku swoh buat keje umah... biase la ari jumaat mmg tinggal aku sorng je.. tp arini adek aku ponteng class... so ada gak aku kwn arini.... pas buat sume2 keje... aku terpikir kn si picanku (kereta) da laaaame sgt aku xbasoh la.. haih~!! so aku malas nk swoh adek aku basoh sbb selaluny aku bg dier rm5 utk sekali cuci... tp td adek nk sgt cuci kete aku.. dier nk dwet la 2.. tp aku kate la aku mmg xde dwet.. so dier kate xkesah la rm2 pon ok!!! hahahahaha
so, aku dgn selekeh2 mmg muke bgn tido n xmandi pon g la cuci dgn adek aku....


tgk muke aku...ahahah sgt2 pale... xmake up!
wah~! menatang2 aku x mandi aku kne simbah plak


yes2 adi dgn semangatny cuci si picanku




cuci buat kali kedua sbb ada kotor lg... ahahha bya rm2 je~!!
so da abes je aku masakan adek aku nasi gorng yg dier nk 2.... aku buat la then we all pg la selayang mall then aku belikn la famous amos........... pas2 lampu minyak da bercahaye.. tp xnk isi jugek.. xde dwet laaa!!!! grrr~!!!!! xnk mintak kat mama.. nnt bnyk tny plaak...




No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.