Wednesday, October 7, 2009

PO0R u~!!

ermm bnyk betol aku post arini~!! bnyk cerite yg aku nk share.... td aku ada jumpe junior2 aku.. nk berbincang pasal club la.. bukan sife la.... then bincang pny bincang + sekali dgn gossip2.. tetibe ada sorng dr dorng pangel aku... dier ckp "erk! bole x i nk jumpe u for awhile" yg laen da pandang aku mcm....'wah kow ainaa~! ahahah..jeles la 2.. so haikal senyum2 dgn aku... aku da... "pehal?" ahaha gengster x? miahahaha! rupe2 ny dier nk cerite masalah dier kat aku! ala siany adek aku 2... tataw plak dier pny masalah menjadi2... sian gile aku kat dier... aku simpati.... ayah dier org kaye .. tah tan sri ape tah.. dier kate lepas ayah dier meniggal je... acct dier sume kene block... dier rase family ayah dier.. i mean adek beradik aruah ayah dier yg buat... dorng nk bolot harte aruah ayah dier.. n now dier xde duet nansong.. company ayah dier .. dier x ley nk take over... sbb umor x ckp lg.. so dier kate dier nk extend... aku ckp kat dier xnk balik dubai ke??? coz mak dier kat sana.....tp dier ckp xnk... nnt lg sakit hati dier.. dier ni da la sakit... peparu berair lg.. dier ckp skang ni dier mmg sempiit sgt2... nk keje xbole kne air cond..sbb nnt dier sempot....dier penah buat dulu~ haaih! mcm2 da dier buat... aku ckp la kat dier... xbole extend... teroskn je.. tp dier kn kaya?? ahahaha.. sian la dier... nape la naseb mcm 2 kn? aku xley tolong ape... td dier terpakse dtg college coz kwn dier da pakse... dier ckp dwet balik pon xde... ddk hostel pon xbole da... kwn2 dier keep sindir dier.... kenape la bole jd mcm 2? org 2 da la tgh ssh... haih!~~~ so td aku pon mmg xde dwet.. aku bg dier sikit la.. buat banje.. sian dier... haih.. tp kalo aku bg taw mak aku.. sure dier marah!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.