Saturday, October 10, 2009

sian dierr

smlm aku jalan2 dgn mak aku g mamak.. but then mak aku ajak msk 1 shop ni.. dier nk beli ape jadah tah.. x ingt... so aku pon ok jeerr.... msk2 tgk waaa~ banyaaaaaaaakny teddy bear,.... sukeeeeenyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy~!!!!!! kiri kanan kot.. smpai aku xingt mak aku g mane. ahahaaaa



ini la dier sebahagiany~!! setiap eko i g picit2~!!!!! GERAMMM!!! GRRR!!!


THEN... aku ter perasan somting dok pandang aku.. <---tedy ni la... asyek pandang aku je.... aku dtg la kat dier.... siany die terperangkap... mesti dlm aty dier ckp.... "plz let me out of here.. im stuck!!!" huaaa rase mcm nk tolong je.... pekn dayaku..... mintak mama.... mama x bg... haaaaa!!! siany dierrrr... SIAN DIERR ~!!!!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.