Wednesday, October 7, 2009

foodless, restless, careless!!!!!

bgn pagy2.....haaaaaih malasny~ tp kne jgk...bgn2 bukak fb (da jd teman setia aku da) on9 kejap je... ta lame pon.. then siap2 g college... jap2... lupe nk bg taw.. aku anta nenek aku dulu kat kg baru then baru msk je class lect aku bukak plak Video kemerdekaan.. yg xley bla aku sempat mkn kepek ngan kwn aku.. akaakaka kite buat mcm wayang je td... bahase2 dlm tu agak kelaka jugak la.. byngkn dokumntari.. tp cara ckp dier pasar gile.. tataw la mmg style lame mcm 2 ke an3... tp aku mmg xley lupe mase part dier memperkenal kn raja2.... mule2 raja "dr negeri tganu, negri ape tah.. raja bla2.... seterusny anak raja dr negeri **** oleh kerana ayahndany sakit uzur tidak dpt dtg......."perlu ke nk bg taw sakit uzor??????? nk kene mention keh??? ahaa n lg satu "rakyat jelata sgt gembira dan menyambot kemerdekaan ni dgn pelbagai acara.. mula2 suka dan akhirny penat" ahahahaha perlu keeee??hahaahaha.. byk lg.. tp lupe.. ahaha.. aku ngan si eka asyek dok geelak je... lpas abes class malaysian stdies.. aku jumpe kwn aku yg len plak.. dak2 final project.. kite kne siapkn few of em.... sptotny anta smlm.. tp malas.. so lect kate esk ley anta kalo bwk kueh raya.. so ok la.. aku bwk.. tp keje x siap agy...jd kawan2 yg dihormati ...arini~ hari mjadi hari lupe makan seduniaaaa... ahahaha kerje business project yg berlambak buatkn aku lupe pasal mkn....kite buat bersungguh2
( haha tipo je,gossip je lebeyh!!!!)...bile buat keje je.. haa adew je hal.. liq ajak gi situ la.. dorng nk turun aku pon nk join la... turun2 kate nk sound junior..(aku xpandai nk marah2 org so aku ikot je la ... nk taw jgk sape dorng dok marah 2) last2 ada la sound dorng but then ddk dgn dorg 2 gossip..miahahahaha kwn2 aku ni mmg comel... lame gak.. hahaha..then nek balik tingkat 3 buat keje... si khaliq sebok na swoh aku buat cepat..!!! haaaih tekanan tol la dgn mamat seko 2.. ape la masalah dier.... kurng kaseh syg gakny.. secpt mungkin la aku buat... then pg jumpe lect n bg kueh raya....mase aku smpai je kat meja lect aku.. BAAAAAAAAANYAK GILE KUEH!~~~~ ni sume stok2 kne denda... then da lme dok gosip2 kat lect hall.. aku nek blek 2nd flor pack brg.. si khaliq nk cepat nk beli ikan kateny (anak mak!!!).. dier nk g parking sesama.. ok gak an.. xde la aku sesorng je kat keta aku.. bahaye.... smpai je umah... mak aku TAK DEEEEEE..... MAKANAN PON XDE!! aku da la pnat... lapar... haih ape lg ajak adek aku g pasar mlm la... skang ni atas katil golek2...

haaih wat a day....

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.