Sunday, October 4, 2009

dimanakah hilangny privacy ku?

aku pelik la... kenape la ada jgk org yg tataw nk jg privacy org?????? elok2 aku buat assignment aku.. tibe2 ada org add aku kat ym.. aku ingt aku kenal la.. so aku approve la... then bile aku tny dier kate dier bru nk berkenalan.... dier dpt dr kwn aku kateny... apekah???? xkn la kwn aku bg sesuke aty?????? my fren taw aku xsuke.... ni mesti passing2 ni... sbnrny aku x gemar sgt berkenalan through ym ke pesbuk kejadah~ laen la aku da pernah jumpe n aku kenal dier... aku x sombong just aku xsuke org nk kenal gaya mcm 2.... xselesa la... tp aku ttp xphm kenape org bole bg bende yg bole gangu privcy org.... salah taw x? kekadang nombor pon bole pas2.... tolong la.. bile aku tny dorng kate itu la.. ini laaaaaa... wtf??? aku sgt pantang mende ni berlaku.... haaih~!!!!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.