Thursday, October 15, 2009

a day without facebook!!!

erm agak xbole blah la aku buat rules utk meng-anti-facebook selama 3 hari!!!! aku tahaaaan mcm gile ahahahahha.. ramai gile call aku nape x on9 facebook.."hai korng ni~!! time2 ni la ajak on9" ahahaha tertekan gak xon9 tp da mcm tercabar bile org ckp "we'll c bout that!!" ye Mr.dude?ahahaha u sebulan kn? we'll c!!!!
so utk elak rase nk on9 aku stay kat college lame gile then balik umah dok buat keje umah (mak aku agak pelik sbb aku rajin buat keje smlm..lol!).. assignment... tgk tv (da lame x tgk tv) dance.. n burak2 dgn mama....

da lme x ddk ngan mama n talk mcm ni.... its been awhile~ best la bile chit chat dgn mama smlm.... ddk smpai tgh mlm dok cite pasal current issue, life,future n love life.... best sangat mcm2 yg mak aku cite....pengalaman banyak kn???? mcm2 la.. pas2 mak aku ada beli satu buku tajok dier "membina peribadi anggun" aku blom bace lg.. tp mak aku ckp ni bgs utk aku... ermm i noe mama.. ape yg mama buat ni semua yg terbaek kn???? aku pon ada la cerita2 masalah aku .. my mum selain ibu dier juga conselor kat rumah..pakar psychology adalah impiany tp x tercapai.... so praktik la kat umah ni.... ahahahaaaa..best!!!

but i miss fb so much..... i do miss to chat wit someone there...haaaa.... ~!!! lg 2 hari!

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.