Wednesday, October 7, 2009

pasar malam~!!

td aku rase lapaaaaaaaaaaaaa sgt2.. so from college-kepong i fatch my lil bro n go to pasa mlm.. lme da xpg... tetibe aku tgk ada mainan2 yg dulu aku sgt suke singgah..so aku ajak la adek aku singgah.. adek aku on je la.. mainan kn? then aku nmpk la jojo!!! ada lg ek??? teringat plak aku kat shauqie!!!! ahahahaaaaaaa...we all penah borak kesah zaman kanak2.. jojo, ding dang, eskem pop~!! soda.. mainan yg sure rosak lepas 3 hari~ n banyaaaaaaaaaak lg!!!! ahahaah mcm2 la.. best la bile pk2 balik....owh2! back to our topic ....td aku tny adek aku.. xnk ke jojo?? dier jwb "ha? kak aina tny adi ke? or buat lawak ni?" apekaaah????? budak2 skang da xmen da jojo2 ni.... gula2 dlm bendera pon xde mkne... ahhaha kalo aku.. 2 la 1st thing aku pegang dulu~!!! hahahahaha adek aku x PSP PS2 dier la... haaih skang ni da dpt mp3.. ihsan rm30 dr aku yg len dier tmbah sendiri...hahahaahaha~!! kakak yg kedekot tp memahami.... ahahaha.... tp td aku pakse adek aku belanje cendol (xde kne mngene pon)

No comments:

scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.